|
||||||
Sipariş Takibi / Sıkça Sorulan Sorular Siparişimin kargolandığını nasıl anlayacağım? Siparişiniz kargolandığı anda tarafınıza sms ve mail ile siparişinizin kargolandığını ve kargo numarasını bildiren mesaj yollanacaktır. Kargom yanlış adrese gidiyor, ne yapmalıyım? Belirttiğiniz teslimat adresi direk olarak kargo firmasına aktarılmaktadır. Bu nedenle böyle bir durumun farkına vardığınızda tarafımıza e-mail yolu ile bildirmeniz durumnda kargo firması ile görüşme sağlanacak ve en kısa zamanda yönlendirme işlemi yapılacaktır. Ürün sipariş ettim, ne zaman elime geçer? Hızlı gönderiye sahip ürünler Pazartesi-Cuma saat 15.00'e kadar aynı iş günü içerisinde, diğer ürünler maksimum 3 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. Bulunduğunuz şehrin İstanbul İkitelli'ye uzaklığına göre kargoya teslim edildikten maksimum 3 iş günü sonra tarafınıza teslim edilecektir. (Not: Mobil dağıtım noktaları hariçtir.) Ürün teslimatında hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz? Ürün veya ürünlerin alıcıya teslimatında MNG Kargo ile çalışmaktayız. Siparişimi verdikten sonra kargo durumunu nasıl takip edebilirim? Yapılan alışverişlerin alıcıya gönderilme işlemleri MNG Kargo ile yapılmaktadır. Siparişini verdiğiniz ürünün veya ürünlerin taşıma durumunu size mail veya sms yolu ile bildireceğimiz kod ile ve ya Sipariş Sorgulama bölümünden takibini yapabilirsiniz. Satın aldığım ürünleri nasıl takip edeceğim? Satın aldığınız ürünlerinizi sipariş alımından kargo ile teslimine kadar her adımda SMS ile tarafınıza bilgilendirmeler yaptırılmaktadır. Üye iseniz hesabım bölümündeki sipariş detayından veya Sipariş sorgulama ekranlarımızdan siparişinizi takip edebilirsiniz |
|