0 (212) 486 33 68 0 (544) 486 33 68 Yardım & Destek
Pejo Market
Hesabım
0 Sepetim
Sipariş / Kargo
» Sipariş Oluşturma
» Sipariş Takibi
» Sipariş Bilgisi
» Sipariş İptali
Güvenlik
» Güvenli Alışveriş
» Güvenli Ödeme
Ödeme
» Ödeme Seçenekleri
» Güvenli Ödeme
Üyelik
» Hesabım
» Üyelik Bilgilerim
Bize Ulaşın
» E-posta
» Telefon
Hangi konuda bilgi almak istersiniz ?

Sipariş / Kargo / Sıkça Sorulan Sorular

sssSipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?
Belirteceğiniz fatura ve teslimat adreslerinin doğruluğundan emin olmalısınız. Siparişiniz, teslimat adresi olarak belirttiniz bilgilere göre kargo çıkışı yapılmaktadır. Fatura adresi, fatura kesildikten sonra değiştirilemediğinden lütfen fatura adresinizin doğruluğundan emin olmadan siparişinizi onaylamayınız. Tüm gönderiler ilgili kişi adına yapılmaktadır. İlgili kişi adreste bulunmaması durumunda kimlik kontrolünden sonra 1. dereceden yakınlarına teslimat yapılabilir.

sssAradığım ürünü sitede nasıl bulacağım?
Aradığınız ürünü sitemizde bulmak için arama kutucuğundan ismini yazarak bulabilirsiniz. Sonuçlar size resimleri ile birlikte ürün tavsiyesinde bulunacaktır. Sitemizde bulamadığınız ürünleri müşteri temsilcimize ulaşarak siteye eklettirebilirsiniz.

sssSeçtiğim ürün stokta yoksa ne yapmalıyım?
Eğer sipariş vermek istediğiniz ürün stokta yoksa, ürün stoğa girince haberdar et seçeneğine tıklayarak stoğa girer girmez haberdar olabilir ve siparişinizi verebilirsiniz.

sssSepetim nedir? Nasıl kullanılır?
Sepetiniz, satın almak istediğiniz ürünlerin satın almadan önce topladığınız alandır. İstediğiniz an bu alana girebilir, satın almak istediğiniz ürün adedini güncelleyebilir, fazladan eklemiş olduğunuz ürünleri silebilir ve satın alma işlemini buradan devam edebilirsiniz..

sssTeslimat adresimi nasıl değiştirebilirim ?
Siparişiniz kargoya verilmeden önce Hesabım > Destek bölümünden talep açarak, İletişim bölümündeki İletişim formu aracılığıyla, Whatsapp destek hattı üzerinden, destek@pejomarket.com.tr adresine mail göndererek veya 0212 486 33 68 numaralı telefondan Müşteri temsilcimize ulaşıp teslimat bilginizi değiştirebilirsiniz.

sssFatura adresimi nasıl değiştirebilirim?
Siparişiniz kargoya verilmeden önce Hesabım > Destek bölümünden talep açarak, İletişim bölümündeki İletişim formu aracılığıyla, Whatsapp destek hattı üzerinden, destek@pejomarket.com.tr adresine mail göndererek veya 0212 486 33 68 numaralı telefondan Müşteri temsilcimize ulaşıp fatura bilginizi değiştirebilirsiniz.

sssSiparişimin kargolandığını nasıl anlayacağım?
Siparişiniz kargolandığı anda tarafınıza sms ve mail ile siparişinizin kargolandığını ve kargo numarasını bildiren mesaj yollanacaktır.

sssKargom yanlış adrese gidiyor, ne yapmalıyım?
Belirttiğiniz teslimat adresi direk olarak kargo firmasına aktarılmaktadır. Bu nedenle böyle bir durumun farkına vardığınızda tarafımıza e-mail yolu ile bildirmeniz durumnda kargo firması ile görüşme sağlanacak ve en kısa zamanda yönlendirme işlemi yapılacaktır.

sssÜrün sipariş ettim, ne zaman elime geçer?
Hızlı gönderiye sahip ürünler Pazartesi-Cuma saat 15.00'e kadar aynı iş günü içerisinde, diğer ürünler maksimum 3 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. Bulunduğunuz şehrin İstanbul İkitelli'ye uzaklığına göre kargoya teslim edildikten maksimum 3 iş günü sonra tarafınıza teslim edilecektir. (Not: Mobil dağıtım noktaları hariçtir.)

sssÜrün teslimatında hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?
Ürün veya ürünlerin alıcıya teslimatında MNG Kargo ile çalışmaktayız.
 

sssYanlış bir ürün siparişi verdim, nasıl iptal edebilirim?
Siparişini gerçekleştirdiğiniz ürünlerin iadesi için, siparişinizden kısa süre içerisinde tarafımıza bilgi vermeniz durumunda sipariş iptal edilip, ödemeniz tamamlandıysa tarafınıza iadesi gerçekleştirilecektir.

sssSiparişimi verdikten sonra kargo durumunu nasıl takip edebilirim?
Yapılan alışverişlerin alıcıya gönderilme işlemleri MNG Kargo ile yapılmaktadır. Siparişini verdiğiniz ürünün veya ürünlerin taşıma durumunu size mail veya sms yolu ile bildireceğimiz kod ile ve ya Sipariş Sorgulama bölümünden takibini yapabilirsiniz.

sssSipariş verirken üye olmak zorunlu mu ?
Sitemizde ister üye olarak, ister üyeliksiz olarak dilediğiniz gibi alışveriş yapabilirsiniz.

sssSatın aldığım ürünleri nasıl takip edeceğim?
Satın aldığınız ürünlerinizi sipariş alımından kargo ile teslimine kadar her adımda SMS ile tarafınıza bilgilendirmeler yaptırılmaktadır. Üye iseniz hesabım bölümündeki sipariş detayından veya Sipariş sorgulama ekranlarımızdan siparişinizi takip edebilirsiniz

Pejo Market
Banka Hesapları
Satış Sözleşmesi
Gizlilik Politikası
Hakkımızda


YEDEK PARÇA
Peugeot Yedek Parça


DESTEK
İletişim
Yardım
PejoMarket.Com.TR - Peugeot Yedek Parça

İkitelli O.S.B. Atatürk Sanayi Sitesi 3. Kısım 10. Sk. No: 280
İkitelli / İSTANBUL

Telefon 0 (212) 486 33 68    Whatsapp 0 (544) 486 33 68
Visa Mastercard Comodo
Tanımlama bilgilerini; sitemizin doğru şekilde çalışmasını sağlamak, içerikleri ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya özellikleri sunmak ve site trafiğimizi analiz etmek için kullanıyoruz.
Aynı zamanda site kullanımınızla ilgili bilgileri; sosyal medya, reklamcılık ve analiz ortaklarımızla paylaşıyoruz.

Çerez Politikası
Tümünü Kabul Et
Tümünü Reddet
Çerez Ayarları
Çerez Tercihleri
Platformumuzun işleyişi için gereken çerezleri kullanıyoruz. Bu çerezler, içeriği size sunmamıza, Platform performansını optimize etmemize ve ziyaretçi profilini anlamamıza yardımcı olur. Çerezlerimiz hakkında daha fazla bilgi almak için lütfen Çerez Politikası'nı inceleyiniz. Kişisel verileriniz, web sitesi gezinme deneyiminizi geliştirmek, web sitesinin performansını ölçmek ve iyileştirmek, kişiselleştirme, hedefleme ve reklam faaliyetlerini gerçekleştirmek amacıyla işlenir ve gerektiğinde yurt dışındaki tedarikçilere ve iş ortaklarına aktarılır. Eğer bu işlemleri kabul ediyorsanız, kategorileri seçip "Tercihlerimi Kaydet" seçeneğini seçiniz. Eğer kabul etmiyorsanız, "Tümünü Reddet" seçeneğini tercih edebilirsiniz.

+ Zorunlu Çerezler
+ Performans ve Analitik Çerezleri
+ Kişiselleştirilmiş Reklam Çerezleri
+ İşlevsellik Çerezleri
Tümünü Reddet
Tercihlerimi Kaydet